☎ 211.800.2431

Επιστροφές και Αλλαγές

 Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 5 ημερών από την ημέρα παραλαβής εφόσον είναι αμεταχείριστα και στην αρχική τους κατάσταση (να μην έχουν φορεθεί σε εξωτερικό χώρο). Επίσης πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, όπως ακριβώς τα παραλάβατε.

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και με επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα μας Izyshoes.

Για παραδόσεις στην Ελλάδα, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη εαν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των  30€ ενω σε άλλη περίπτωση η χρέωση είναι 4€ ανα είδος και 2€ επιλέον ανά αποστολή μετά την πρώτη αντικατάσταση.

Για παραδόσεις εκτός Ελλάδας και με εξαίρεση των περιπτώσεων που βάσιμα τα επιστρεφόμενα κρίνονται ελατωματικά, τα έξοδα επιστροφής/αλλαγής  επιβαρύνουν τον αγοραστή

 Διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε το επιστρεφόμενο προϊόν αν είναι χρησιμοποιημένο ή αν η συσκευασία του είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη.

Ελαττωματικά ή προϊόντα που δεν είναι αυτά που παραγγέλθηκαν μπορούν να επιστραφούν μέσα σε 5μέρες από την ημέρα αγοράς με άθικτη την αρχική συσκευασία αγοράς τους, χωρίς καμία χρέωση ΜΟΝΟ με την εταιρία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η ΑΛΛΑΓΗΣ για να οργανώσουμε την επιστροφή και αντικατάσταση Αφού έχουμε λάβει το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα επιβεβαιώσουμε την επιστροφή. Στη συνέχεια μπορείτε να επιστρέψετε τα αντικείμενα προς αντικατάσταση με τον τρόπο που θα συμφωνήσουμε.

Αν ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός διαφορετικού αντικειμένου ή του ίδιου αντικείμενου σε ένα διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, σας προτείνουμε να πραγματοποιήσετε μια νέα παραγγελία για να δεσμεύσετε το νέο είδος. Κατά τη καταχώρηση της νέας παραγγελίας, στο στάδιο 6, θα πρέπει να επισημάνετε στα σχόλια ότι έχετε συμπληρώσει τη σχετική φόρμα «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ» (Σε αυτή τη περίπτωση σας προτείνουμε να επιλέξετε ένα τρόπο πληρωμής που να μην απαιτεί άμεση εκκαθάριση και δεν έχει επιβαρύνσεις. Π.χ «Πίστωση Καταστήματος», ώστε να μπορέσουμε να συμψηφίσουμε το ποσό των επιστρεφομένων)

Αμέσως μετά την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφομένων στην εταιρία μας, θα πιστωθεί ο λογαριασμός σας με την αξία των επιστρεφομένων και θα ξεκινήσει η διαδικασία της νέας αποστολής.

Σημαντικό: Βασική προϋπόθεση για την Παραλαβή οποιουδήποτε προϊόντος προς επιστροφή ή αντικατάσταση από την εταιρία μας είναι το προϊόν να βρίσκεται αμεταχείριστο στη αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από όλα τα παρελκόμενα που τυχών το συνοδεύουν. Ειδικά αν πρόκειται για υποδήματα, αυτά θα πρέπει να μην εμφανίζουν σημεία φθοράς τους από χρήση και σε καμία περίπτωση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί για βάδισμα σε εξωτερικούς χώρους. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας στην οποία βρισκόταν το κουτί του προϊόντος έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η συσκευασία του προϊόντος.

 Δικαίωμα Υπαναχώρησης:

 Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα  εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας αφού αφερεθούν εκπτώσεις και τυχών έξοδα διακίνησης και πληρωμής που βαρένουν την παραγγελία.

Επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν αποκλειστικά με αντιλογισμό χρέωσης πιστωτικής κάρτας ή PayPal καθώς στον τραπεζικό λογαριασμό σας. 

Αν χρειάζεστε βοήθεια ή πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο support@izyshoes.gr