Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 5 ημερών από την ημέρα παραλαβής εφόσον είναι αμεταχείριστα και στην αρχική τους κατάσταση (να μην έχουν φορεθεί σε εξωτερικό χώρο). Επίσης πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, όπως ακριβώς τα παραλάβατε.

σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και με επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα μας

Για αποστολές στην Ελλάδα

Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται με φροντίδα του καταστήματος και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη εαν το προϊόν αντικατάστασης έχει αξία μεγαλύτερη των 39,00€ ενω σε άλλη περίπτωση η χρέωση είναι 4,00€ ανα είδος.
Για πληρωμές επι αντικαταβολή, κατά την αντικατάσταση θα υπάρξει και μια επιπλέον επιβάρυνση 2,50€.

Για αποστολές εκτός Ελλάδας

Με εξαίρεση των περιπτώσεων που βάσιμα τα επιστρεφόμενα κρίνονται ελατωματικά, τα έξοδα επιστροφής/αλλαγής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Ειδικά για αποστολές στη Κύπρο

Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας Επιστροφής με φροντίδα μας. Η επιβάρυνση για την επιστροφή σε αυτή τη περίπτωση είναι 14.90€ τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία των επιστρεφόμενων πριν πιστωθεί το υπόλοιπο στο λογαριασμό σας για να κάνετε μια νέα παραγγελία.

Διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε το επιστρεφόμενο προϊόν αν είναι χρησιμοποιημένο ή αν η συσκευασία του είναι αλλοιωμένη ή κατεστραμμένη.

Ελαττωματικά ή προϊόντα που δεν είναι αυτά που παραγγέλθηκαν μπορούν να επιστραφούν μέσα σε 5μέρες από την ημέρα αγοράς με άθικτη την αρχική συσκευασία αγοράς τους, χωρίς καμία χρέωση αν επιλέξετε την εταιρία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε.

Οι αντικαταστάσεις με διαφορετικά είδη από αυτά της αρχικής παραγγελίας, μπορούν να γίνουν αποκλειστικά λαμβάνοντας υπόψη ώς προς την αξία όλων των υπό αντικατάσταση ειδών, τις τρέχουσες τιμές τους κατά τη στιγμή της καταχώρησης της παραγγελίας αντικατάστασης.

Η δυνατότητα επιστροφής με εταιρία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε και το προαναφερθέν κόστος,περιορίζεται σε 5 εργάσιμες μέρες για ευνόητους λόγους.

Η διαδικασία

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία στο σχετικό έντυπο που συνοδεύει τα εμπορεύματα ή τη φόρμα που θα βρείτε στο σύνδεσμο Αίτηση Επιστροφής στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του site μας, για να οργανώσουμε την επιστροφή και την αντικατάσταση.
Mόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα επιβεβαιώσουμε την επιστροφή.
Στη συνέχεια μπορείτε να επιστρέψετε τα αντικείμενα προς αντικατάσταση με τον τρόπο που θα σας υποδείξουμε.

Αν ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός διαφορετικού αντικειμένου ή του ίδιου αντικείμενου σε ένα διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, σας προτείνουμε να πραγματοποιήσετε μια νέα παραγγελία για να δεσμεύσετε το νέο είδος. Κατά τη καταχώρηση της νέας παραγγελίας, θα πρέπει να επισημάνετε στα σχόλια ότι έχετε συμπληρώσει τη σχετική φόρμα «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ». Ακόμη θα πρέπει να επιλέξετε ένα τρόπο πληρωμής που να μην απαιτεί άμεση εκκαθάριση και δεν έχει επιβαρύνσεις. π.χ Πίστωση Καταστήματος, ώστε να μπορέσουμε να συμψηφίσουμε το ποσό των επιστρεφόμενων. Τυχόν διαφορές τιμών ή επιπλέον έξοδα θα καταλογιστούν στην νέα παραγγελία.

Αμέσως μετά την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφομένων στην εταιρία μας, θα πιστωθεί ο λογαριασμός σας με την αξία των επιστρεφομένων και θα ξεκινήσει η διαδικασία της νέας αποστολής.

Σημαντικό: Βασική προϋπόθεση για την παραλαβή οποιουδήποτε προϊόντος προς επιστροφή ή αντικατάσταση από την εταιρία μας είναι το προϊόν να βρίσκεται αμεταχείριστο στη αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από όλα τα παρελκόμενα που τυχόν το συνοδεύουν.
Ειδικά αν πρόκειται για υποδήματα, αυτά θα πρέπει να μην εμφανίζουν σημεία φθοράς τους από χρήση και σε καμία περίπτωση να μην έχουν χρησιμοποιηθεί για βάδισμα σε εξωτερικούς χώρους.
Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας στην οποία βρισκόταν το κουτί του προϊόντος έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η συσκευασία του προϊόντος.

Η αποστολή πρέπει να γίνει σε συνεννοήση μαζί μας και αποκλειστικά με χρήση υπηρεσίας ταχυμεταφορών που να έχει τη δυνατότητα να παραδώσει το δέμα στις αποθήκες μας κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες. (Όχι απλό ταχυδρομείο ή πρακτορείο).
Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί δέματα που έχουν αποσταλεί με τρόπο που δεν εχει προσυμφωνηθεί.

Γενικοί όροι

Επιστροφές χρημάτων

Επιστροφές χρημάτων μπορούν να γίνουν αποκλειστικά με πίστωση χρέωσης πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή PayPal καθώς στον τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή, αφού αφαιρεθούν πρώτα τα έξοδα αποστολής, επιστροφής καθώς και τα έξοδα τραπέζης ή εκκαθάρισης και αντιλογισμού και πάντα σύμφωνα με τους όρους επιστροφών και αλλαγών του καταστήματος μας.
Δεν συνιστούμε την επιστροφή χρημάτων για πληρωμές με δόσεις, διότι η επιστροφή των δόσεων γίνεται ετεροχρονισμένα και αφού ολοκληρωθεί η χρέωση των δόσεων απο τις τράπεζες στους μηνιαίους λογαριασμούς.
Συνεπώς αν η πληρωμή έχει γίνει με οποιοδήποτε άλλο τρόπο από Paypal ή πιστωτική κάρτα, θα πρέπει να μας γνωστοποιήθει τραπεζικός λογαριασμό σε μορφή ΙΒΑΝ στο όνομά του παραλήπτη καθώς και η τράπεζα στην οποία τηρείται ο λογαριασμός. Αν ο λογαριασμός αυτός διατηρείται στη Ελλάδα στις τράπεζες Eurobank ή την Alphabank η επιστροφή χρημάτων γίνεται χωρίς επιβάρυνση. Αν διατηρείται σε άλλη τράπεζα το ύψος των εξόδων καθορίζεται από τους πίνακες εξόδων διατραπεζικών συναλλαγών. Επιστροφές χρημάτων σε τράπεζες του εξωτερικού δεν είναι δυνατές παρά μόνο εάν η πληρωμή έχει γίνει από τον ίδιο λογαριασμό και επιτρέπεται αντιλογισμός.

Τα έξοδα επιστροφής ανά είδος για την Ελληνική επικράτεια είναι 5,00€ και 14,90€ για τη Κύπρο.
Σε περίπτωση που η αποστολή προσφέρθηκε δωρεάν σε συνδυασμό με την αγορά, μια επιπλέον επιβάρυνση στα έξοδα επιστροφής ανά είδος 3,90€ για την Ελλάδα ή 7,50€ για τη Κύπρο, θα χρεωθεί λόγο της πρώτης αποστολής.
Τέλος αν έχουν πραγματοποιηθεί ανέξοδες αντικαταστάσεις σε συνδυασμό με την αγορά θα υπάρξει μια επιπλέον επιβάρυνση 8,90€ ανά τεμάχιο για κάθε αντικατάσταση.
Τα έξοδα και οι επιβαρύνσεις αφαιρούνται πάντα από την καθαρή αξία των επιστρεφόμενων.

Αν αντί για επιστροφή μετρητών επιλέξετε να αφήσετε το εν λόγο ποσό ως πίστωση καταστήματος για να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας, δε θα επιβαρυνθείτε άμεσα με έξοδα και η επόμενη αγορά σας θα αντιμετωπιστεί ως αλλαγή.
Η πίστωση καταστήματος παρέχεται με μορφή κουπονιού που μπορείτε να εξαργυρώσετε όποτε θέλετε χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό.

Οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα επιστροφής και ακύρωσης από την εξ αποστάσεως σύμβαση βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"),

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Η ασκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλωθεί γραπτά με επικοινωνία που θα προηγηθεί της επιστροφής, ενώ η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με έξοδα και ευθύνη του αγοραστή ή μετά από αποδοχή του συνόλου των εξοδων διακίνησης που θα προτείνει ανά περίπτωση η εταιρία.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα που καταβάλατε στην εταιρία μας στο σύνολό τους εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας.
Για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και εντελώς αμεταχείριστο. Σε αντίθετη περίπτωση ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων ως αποτέλεσμα της διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους

Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που ο πελάτης αναλάβει την διαδικασία επιστροφής με τρόπο που θα επιλέξει ο ίδιος, θα πρέπει να διασφαλίσει οτι τα εμπορευματα θα επιστραφούν απευθείας στην αποθήκη της εταιρίας σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, ωστε να είναι δυνατή η παραλαβή τους.

Βάσει νομοθεσίας (ν. 2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών"), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση.

Ελαττωματικά Προιόντα

Σας ενημερώνουμε ότι πέραν του αυτονόητου, ο Αστικός Κώδικας ορίζει στο άρθρο 535 ότι ένα προϊόν θεωρείται ελλατωματικό αν:
1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή
2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση
3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας
4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του,στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.
Τυχών ελλατωματικά προιόντα μπορούν να επιστραφούν χωρίς καμία χρέωση με την εταιρία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε ώστε να ακολουθηθεί χωρίς περεταίρω έξοδα η διαδικασία αντικατάστασης, επισκευής ή υπαναχώρησης συμφωνα με τα παραπάνω.
Η δυνατότητα επιστροφής με εταιρία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξουμε περιορίζεται σε 5 εργάσιμες μέρες για ευνόητους λόγους.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αναλάβει την διαδικασία επιστροφής με άλλο τρόπο που θα επιλέξει ο ίδιος, θα πρέπει να διασφαλίσει οτι τα εμπορευματα θα επιστραφούν απευθείας στην αποθήκη της εταιρίας σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, ωστε να είναι δυνατή η παραλαβή τους, ενώ τυχών έξοδα διακίνησης θα τον βαρύνουν αποκλειστικά.

Χρειάζεστε Επιπλέον πληροφορίες?

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή στείλτε μας ένα μήνυμα στο support@izyshoes.gr

Copyright © 2013-2023 NAT-M.EPE, IzyShoes. All rights reserved.