Η καταχώρηση της πληρωμής σας δεν ολοκληρώθηκε.

Η υπηρεσία διεκπερεώσης συναλλαγών μας επέστρεψε μύνημα λάθους (άρνηση πληρωμής).

Σε περίπτωση που επιχειρήσατε χρέωση πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εκδότρια τράπεζα ή υπηρεσία για να διαπιστώσετε τον λόγο.
Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία που καταχωρήσατε έιναι σωστά και ότι το όριο συναλλαγών της κάρτας σας επιτρέπει αυτή τη χρέωση.

Μπορείτε να επιχειρήσετε πάλι τη συνναλαγή χρησημοποιόντας μια άλλη πιστωτική κάρτα ή μια αλλη μέθοδο πληρωμής.

Χρειάζεστε Επιπλέον πληροφορίες?

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή στείλτε μας ένα μήνυμα στο support@izyshoes.gr

Copyright © 2013-2019 NAT-M.EPE, IzyShoes. All rights reserved.